Waarom moet ik ineens een verificatiecode invullen?

Wanneer je bij het inloggen in het iWink CMS gevraagd wordt om een 2FA-code in te vullen, dan betekent dit dat je deze functie in het verleden hebt aangezet en je telefoon hebt gekoppeld aan je account. Zoek op je telefoon naar een authenticator app zoals bijvoorbeeld Google Authenticator en kijk of daarin een code gegenereerd wordt voor je profiel.

Heb je deze app niet (meer)? Dan kun je d.m.v. de volgende stappen je telefoon opnieuw koppelen:

  1. Allereerst heb je een authenticatie app nodig op je telefoon. 'Google Authenticator' is de meest gebruikte app hiervoor en die is gratis te downloaden in de Playstore of Appstore. Wij gebruiken deze app bij iWink ook, dus mocht je hier vragen over hebben, dan kunnen alle collega's hier je daarmee ook verder helpen.
  2. Neem contact met ons op en geef aan dat je je telefoon opnieuw wilt koppelen. Wij kunnen je dan een e-mail sturen met een link waarmee je je telefoon opnieuw kunt koppelen.
  3. Vervolgens kun je inloggen in het CMS met je gebruikersnaam, wachtwoord en verificatiecode.
Is dit een antwoord op je vraag? Bedankt voor je feedback Er was een probleem met het opslaan, probeer het later opnieuw

Hulp nodig? Contact Contact