Onze mailing komt binnen in de spamfolder. Hoe kan dit?

Er zijn verschillende redenen waardoor je mailing bij jezelf en/of bij je ontvangers in de spambox belandt in plaats van de inbox. Bijvoorbeeld:

  • In de dns van jouw domeinnaam is een spf-record aangemaakt, waarin wordt bepaald welke servers mails mogen sturen vanuit jouw domeinnaam. Dit is bedoeld om phishingmails tegen te gaan. Als onze server hierin niet is opgenomen, worden mails vanuit het iWink CMS en de iMailingtool gezien als spam. Zorg er altijd voor dat het volgende spf-record is toegevoegd aan je domeinnaam: v=spf1 include:_spf.hosting.kirra.nl ~all
  • Jouw domeinnaam of onze server staat op een zwarte lijst bij een specifieke mailclient (bijvoorbeeld hotmail.com) waardoor berichten niet worden afgeleverd
  • De mail bevat content die herkent wordt als spam.

Als je merkt dat je je eigen testmail in de spamfolder ontvangt of dat je bericht ineens bij door heel veel bezoekers niet gelezen wordt, zoeken we graag voor je uit wat hier de mogelijke oorzaak van is. Stuur in dat geval een e-mail naar support@iwink.nl en vermeld daarin welke mailing je gestuurd hebt en wanneer deze verstuurd is.

Is dit een antwoord op je vraag? Bedankt voor je feedback Er was een probleem met het opslaan, probeer het later opnieuw

Hulp nodig? Contact Contact